EKOLOGICKÁ LIKVIDACE VOZIDEL Kopřivnice

 

Ekologická likvidace vozidel Kopřivnice

OBJEDNÁVEJTE LIKVIDACI IHNED

 

 

Rychlý kontakt na ekologickou likvidaci vozidel v Kopřivnici

odtahy autovraků zdarma


1. Volejte naší zákaznickou linku tel. : +420 775 050 013
2. Domluvte si termín odtahu vozidla, který máte ZDARMA!
3. Získejte oficiální doklad o ekologické likvidaci vozidla.


Služby pro Vás při Likvidaci vozidla v Kopřivnici



• Rádi Vám poskytneme odtah vozidla k ekologické likvidaci ZDARMA dle vašich časových požadavků a bez čekání.
• Odtah vozidla poskytujeme z místa přímo, kde se automobil nachází. Vše máte tedy vyřízeno z pohodlí domova.
• 100% garance nejnovější verze oficiálního dokladu o ekologické likvidaci dle platného zákona o odpadech.
• Ekologicky likvidujeme veškerá vozidla a autovraky - kompletní i nekompletní veškerých typů a značek.
• Naše firma působí na celé Moravě v rámci Moravskoslezského, Zlínského, Olomouckého, Jihomoravského kraje.
• Volejte zákaznickou linku +420 775 050 013, kde Vám poskytneme informace jak ekologicky zlikvidovat vozidlo.
• Rychle, snadno a profesionálně vyřídíme Váš požadavek na ekologickou likvidaci vozidla a odtah autovraku.
• Rádi Vám poskytneme pomoc při vyřízení formalit a jednání s úřady a pojišťovnou při vyřazení a zániku vozidla.
• Náš profesionální tým je připraven pro Vás, aby zajistil ekologickou likvidaci Vašeho vozidla v Kopřivnici a okolí.

 

Zajímavosti o městě Kopřivnice

 Kopřivnice (německy Nesselsdorf) je město v okrese Nový Jičín v Moravskoslezském kraji, 10 km východně od Nového Jičína a 28 km jižně od Ostravy na potoce Kopřivničce. Žije zde téměř 23 tisíc obyvatel. Ve městě sídlí automobilka Tatra. První stopy osídlení vedou až do starší doby kamenné. V nedalekém městě Štramberk se nachází jeskyně Šipka, která je nalezištěm kostí a stop osídlení, které je datováno až do doby 40000 let př. n. l. U vodního pramene, který se nachází v západní části severního svahu Červeného kamene, bylo objeveno keltské sídliště z 2. st. př. n. l., pojmenované po zdejším prameni bezejmenného potůčku, Šutyrova studánka. Toto místo patří pod katastr města Kopřivnice. Asi v polovině 13. století založil olomoucký biskup Bruno ze Schaumburku hrad Šostýn (nyní pouze zřícenina hradu). V téže době se pod ním datuje vznik vsi Kopřivnice. Z další historie Kopřivnice je doloženo datum 5. října 1621, kdy obec přepadli vzbouření Valaši pod vedením rytíře Jana Adama z Vítkova a vydrancovali ji. V červnu roku 1695 došlo v Kopřivnici k selskému povstání. V polovině 16. století zde byl postaven dřevěný kostel, který byl nejcennější památkou staré Kopřivnice. Měl kazetový strop a původně trojdílný oltář, který je zachován v Zemském muzeu. Na hřbitově okolo kostela se dodnes nachází památky, jako opukový kříž Ignáce Rašky, umělecké hrobky zakladatelů kopřivnického průmyslu, hroby fojtů a dva pískovcové napoleonské kříže. Hřbitov je chráněn státní památkovou péčí. Roku 1812 založil Ignác Raška továrnu na keramické zboží, kterou pak rozšířil jeho syn Jan Raška, vnuk Adolf Raška a pravnuk Adolf Raška mladší. Roku 1820 byla vystavěna první zděná škola. Roku 1850 Ignác Šustala založil továrnu na kočáry. Roku 1897 byl dřevěný kostel zbořen. V květnu 1907 přednesl v přeplněném sále Amerika v Kopřivnici svůj první předvolební projev profesor Tomáš Masaryk. V tomto roce a opětovně 1911 byl Masaryk zvolen poslancem vídeňské Říšské rady a přijal udělené čestné občanství Kopřivnice. Roku 1910 byla Kopřivnice povýšena na městys. Status městyse byl Kopřivnici změněn na město vládou Československé republiky v roce 1948. V roce 1967 byl Kopřivnici udělen městský znak. Za to, že se Kopřivnice stala městem, vděčí rozvoji automobilové výroby, která k ní dodnes neodmyslitelně patří. Na počátku byly bryčky vyráběné Ignácem Šustalou od roku 1850 v prostorách dnešního muzea Fojtství. Zlomový okamžik pro rozvoj Kopřivnice nastal, když o 47 let později začal kočár jezdit bez koní a vznikl tak první automobil v tehdejším Rakousko- Uhersku. Důležitou stopu v historii města a zdejší továrny zanechal geniální konstruktér Hans Ledwinka, který svět obohatil např. o unikátní Tatrováckou koncepci podvozku nebo o aerodynamické automobily se vzduchem chlazeným motorem. Byl také u zrodu rychlíkového vozu Slovenská strela, což dokládá skutečnost, že se v Kopřivnici nevyráběly jen automobily. Značka Tatra se dostala do všech koutů světa, ať už díky cestovatelům Jiřímu Hanzelkovi a Miroslavu Zikmundovi, slavné cestě Tatry kolem světa nebo Rallye Paříž-Dakar. Ucelenou představu o její slávě si lze vytvořit v Technickém muzeu Tatra. Současná Kopřivnice ani dnes neopouští svůj průmyslový charakter, důkazem toho je úspěšný rozvoj zdejšího průmyslového parku. Mohlo by se zdát, že Kopřivnice je moderní město s panelovými sídlišti, ale je to město rozprostřené v podbeskydském údolí mezi Červeným kamenem a Bílou horou. Díky této poloze stačí udělat pouhých pár kroků do zeleného okolí s mnoha přírodními krásami. Lesy střídají podmanivé louky, bohaté na vzácnou květenu. Pozoruhodná je např. Janíkova louka, malý rybník na kopci u zříceniny hradu Šostýna, Raškova vyhlídka či přírodní památka Váňův kámen. Mnohá místa poskytují působivé rozhledy na město a okolí. Nejlépe dostupné jsou pomocí Lašské naučné stezky. Jedním z nejvyhledávanějších míst je rozhledna Bílá hora. Za příznivého počasí nabízí pohled nejen na Lašskou bránu v plné kráse, ale i na celé panorama Beskyd a Jeseníků.

(Zdroj: Wikipedie a stránky města)

KONTAKTNÍ BODY

PREZENTACE

Adam Matějovský