EKOLOGICKÁ LIKVIDACE VOZIDEL Frenštát pod Radhoštěm

CERTIFIKOVANÁ LIKVIDACE AUTOVRAKŮ

ZÁKONNÉ POTVRZENÍ IHNED NA MÍSTĚ
1. Volejte naší zákaznickou linku tel. : +420 775 050 013
2. Domluvte si termín odtahu vozidla, který je ZDARMA!
3. Získejte oficiální doklad o ekologické likvidaci vozidla.
Služby pro Vás při Likvidaci vozidla ve Frenštátě
Proč si vybrat naši firmu pro ekologickou likvidaci autovraků ve Frenštátu pod Radhoštěm?
Povolení od krajského úřadu
Jsme autorizovaná firma s oficiálním povolením od krajského úřadu, která se specializuje na ekologickou likvidaci autovraků ve Frenštátu pod Radhoštěm. Díky našemu oprávnění si můžete být jisti, že váš autovrak bude zlikvidován v souladu se zákonnými předpisy a s maximálním důrazem na odpovědný přístup.
Ochrana před podvodnými firmami
Ve Frenštátu pod Radhoštěm můžete narazit na nepoctivé firmy, které slibují vysoké výkupní ceny za autovraky, ale nepostarají se o potřebné potvrzení o likvidaci. To může vést k právním problémům a pokutám. U nás se tomu vyhnete – dostanete oficiální potvrzení o ekologické likvidaci ihned při předání vozidla, čímž zajistíme vaši bezpečnost a ochranu před podvody.
Okamžité vystavení potvrzení pro úřady
Pro vyřazení vozidla z registru potřebujete potvrzení o ekologické likvidaci. Naše firma ve Frenštátu pod Radhoštěm vám toto potvrzení vystaví okamžitě při převzetí autovraku, takže vám odpadnou starosti s administrativou a vyřízení s úřady bude rychlé a bez komplikací.
Výkup autovraků, pojízdných vozidel a aut na náhradní díly
Kromě ekologické likvidace nabízíme také výkup pojízdných vozidel a aut na náhradní díly ve Frenštátu pod Radhoštěm. Nezáleží na tom, zda je vaše vozidlo stále pojízdné, nepojízdné nebo se hodí jen na součástky – vykoupíme ho od vás za férovou cenu. Peníze obdržíte ihned po převzetí vozidla, ať už je v jakémkoli stavu. Naše služby jsou rychlé, spolehlivé a bez zbytečných komplikací, takže své staré auto proměníte v hotovost snadno a bez starostí.
Volejte tel. 775 050 013 (24/7)
Pokud hledáte spolehlivou firmu na ekologickou likvidaci autovraků nebo chcete prodat své pojízdné vozidlo ve Frenštátu pod Radhoštěm, jsme vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Kontaktujte nás a využijte našich profesionálních služeb!
ekoLikvidace ve městě Frenštát pod Radhoštěm
• Rádi Vám poskytneme odtah vozidla k ekologické likvidaci ZDARMA dle vašich časových požadavků a bez čekání.
• Odtah vozidla poskytujeme z místa přímo, kde se automobil nachází. Vše máte tedy vyřízeno z pohodlí domova.
• 100% garance nejnovější verze oficiálního dokladu o ekologické likvidaci dle platného zákona o odpadech.
• Ekologicky likvidujeme veškerá vozidla a autovraky - kompletní i nekompletní veškerých typů a značek.
• Naše firma působí na celé Moravě v rámci Moravskoslezského, Zlínského, Olomouckého, Jihomoravského kraje.
• Volejte zákaznickou linku +420 775 050 013, kde Vám poskytneme informace jak ekologicky zlikvidovat vozidlo.
• Rychle, snadno a profesionálně vyřídíme Váš požadavek na ekologickou likvidaci vozidla a odtah autovraku.
• Rádi Vám poskytneme pomoc při vyřízení formalit a jednání s úřady a pojišťovnou při vyřazení a zániku vozidla.
• Náš profesionální tým je připraven pro Vás, aby zajistil ekologickou likvidaci Vašeho vozidla ve Frenštátě pod Radhoštěm a okolí.
O našem městě Frenštát pod Radhoštěm
Pro nedostatek písemných dokladů patrně nikdy nezjistíme přesné datum založení Frenštátu pod Radhoštěm ani osobu jeho zakladatele. Osídlení kotliny probíhalo zřejmě do období velké kolonizace ve 13. a 14. století, přesněji do období let pravděpodobného vzniku města v letech 1294–1316. Vznik a rozvoj města byl zpočátku svázán se šostýnským panstvím a pravděpodobným zakladatelem města panem Jindřichem z Hückeswagenu, později pak s panstvím hukvaldským, patřícím olomouckému biskupství. První pramenný doklad s výpovědní hodnotou připomíná existenci města až 14. března 1382. V roce 1445 předstoupili před zástavního držitele Hukvald Jana Čapka ze Sán fojt, purkmistr a konšelé s prosbou, aby udělil městu práva odúmrti, rybolovu, osvobození ode všech robot a další výsady. V listině dané na Hukvaldech 25. července 1445 Jan Čapek ze Sán potvrdil tyto výsady, včetně znovupotvrzení připojení vsí Grenhovy, Lichnovy a Butnařov zaniklých před husitskou revolucí. Tyto osady byly "přidány na pomoc se vším svým užitkem". V roce 1584 olomoucký biskup Stanislav Pavlovský potvrdil městu právo odúmrtě, čtyř výročních trhů a jednoho týdenního trhu, šenku vína, zřízení radnice a další rozsáhlé výsady. Od 16. století nabývá město na důležitosti svým obchodem a trhy, uvádí se železný hamr (1556), řemeslná výroba. Jako první z cechů se dokládá v roce 1598 cech tkalcovský. Třicetiletá válka a valašská lidová povstání postihla i Frenštát. V roce 1626 byl vypálen dánským generálem Mansfeldem, roku 1646 obsazen Švédy, dvakrát jej postihl mor. Dle kronik, 19. listopadu 1661 vypukl ve Frenštátě velký požár. Následky byly zdrcující. Dobový zápis uvádí, že požár zachvátil celé náměstí, 37 šenkovních domů, 1 panský grunt a 19 chalup. Za své vzala fara, škola, pivovar i radnice. Od poloviny 17. století dochází k jeho hospodářskému rozvoji. Souvislost zde nacházíme s pasekářskou a valašskou kolonizací. Z řemesel se rozvijí a nabývá na důležitosti především tkalcovství. Krize odbytu, které toto řemeslo provázely, vedou od poloviny 19. století k početnému vystěhovalectví do Ameriky, především do Texasu. Přesto však toto řemeslo přináší obživu většině obyvatel města až do nedávné minulosti. V roce 1781 byl Frenštátu pod Radhoštěm přiznán titul města. Pohled na náměstí v roce 1909. Významné období pro život města nastává od druhé poloviny 19. století. Vytváří se městská samospráva, od roku 1850 je volen městský úřad se starostou. V oněch letech má své počátky místní průmysl, rukodělné tkalcovství přechází na mechanickou tovární výrobu. Z dalších průmyslových odvětví jmenujme například barvířství, punčochářství, výrobu ohýbaného nábytku. V roce 1850 s rozvojem samosprávy vzniká i Okresní soud ve Frenštátě pod Radhoštěm, jako instituce podřízená Krajskému soudu v Novém Jičíně, v době rozpadu feudálního zřízení. Do působnosti Okresního soudu Frenštát připadly obce z hukvaldského panství: Bordovice, Čeladná s osadou Podolánky, Frenštát p. R., Kunčice p. O., Lichnov, Tichá a Trojanovice. Tento soud byl zrušen k 1. 7. 1960, kdy došlo k novému správnímu členění. Železniční doprava (r. 1888) a nově budované silnice výrazně přispěly k rozvoji průmyslu a obchodu. Krásné okolí, zdravé podnebí a pohostinnost obyvatel sem lákaly nejen turisty, ale často i k trvalému pobytu řadu výtvarných umělců, spisovatelů, hudebních skladatelů a vědeckých pracovníků, především národopisců. Slibný vývoj města, pokračující ve dvou desetiletích první republiky ukončila druhá světová válka. Ve čtyřicátých letech obohatil město a jeho okolí několika stavbami slavný architekt Bohuslav Fuchs. Během okupace položilo 40 občanů města život na popravištích, v koncentračních táborech, žalářích, v pracovních táborech a při partyzánské činnosti. Město bylo osvobozeno 6. května 1945. Boj o město si vyžádal život sovětského poručíka S. S. Rožkova. Toto se traduje. Ale poručík Rožkov padl v Bordovicích, vesnici vzdálené asi 3,5 km od Frenštátu. V době kdy Bordovice byly připojeny k Frenštátu, stal se tento padlý voják (i když nepadl na katastru města, ale téměř v centru sousední vesnice) jakýmsi symbolem obětí Rudé armády za osvobození města. Pohřben je na hřbitově ve Frýdku - Místku, kde je pohřebiště vojáků Rudé armády padlých na severovýchodní Moravě. Po válce dochází k rozvoji města, probíhá velká bytová výstavba. Společně s touto výstavbou jsou budovány jesle, mateřské školy, nové prodejny, samoobsluhy, restaurace, sportovní zařízení, kulturní zařízení. Jsou budovány nové komunikace, vodovodní a kanalizační řád, je provedena plynofikace města. 17. února 2013 v jednom z panelových domů explodoval plyn, dům byl zdemolován a zahynulo jeho šest obyvatel. Šlo o úmyslně spáchanou tragédii. Frenštát nabízí také mnoho sportovních vyžití. Díky blízkosti sportovního areálu Pustevny je Frenštát oblíbeným zimním střediskem. Samotném město je známo jezdeckým skokovým pohárem Velká cena Frenštát p.R.. Zásluhou olympijského vítěze a mistra světa Jiřího Rašky vznikl projekt střediska skokanských můstků s umělou hmotou na svazích Horeček. V letech 1969 až 1973 byl vybudován areál můstků v dnešní podobě včetně parkoviště a večerního osvětlení. Každoročně je zde pořádáno několik závodů za účasti světové špičky. Frenštátští lyžaři využívají skokanský areál především k výchově mladých skokanů. V 90. letech bylo při TJ Frenštát vytvořeno Tréninkové centrum. V současnosti jsou v skokanském areálu na Horečkách v provozu čtyři skokanské můstky K95,K45,K20,K9, které všechny prošly rekonstrukcí, včetně modernizace profilů a položení nové finské hmoty. Nakonec nemůže opomenout Aquapark Frenštát pod Radhoštěm z roku 2001. Chloubou areálu je velký plavecký a víceúčelový bazén s mnoha vodními atrakcemi. Největší oblibě se těší 5,8 metrů vysoký a 60 metrů dlouhý tobogán. V jeho těsném sousedství naleznete i 13,1 metru vysokou skluzavku. Plocha 1049 čtverečních metrů však nabízí mnohem více. 8 masážních trysek a podvodní masážní lavice umožní příjemnou relaxaci. Sportovcům poslouží plavecká část bazénu s hloubkou 1,9 metru. Větší děti a mládež se vyřádí na šplhací síti s ostrůvkem, povozí se v proudovém kanále nebo se jen tak proběhnou v proudech vody, které chrlí velký vodní hřib, dekorativní vodopád či chrlič vody. Téměř uzavřený kruhový prostor vprostřed bazénu využívají jako zvláštní vodní houpačku. Menším ratolestem poslouží dětský bazének – brouzdaliště o ploše 64 metrů čtverečních s hloubkou 0,15 m – 0,30 m s malým vodním hříbkem. Celkový objem vody v obou bazénech dosahuje úctyhodného čísla 1437 metrů krychlových. Od roku 2010 se ve městě pořádá pod názvem Beskydská sedmička extrémní závod v horském ultramaratonu. Od r. 1994 jsou zdejší důlní díla v konzervačním režimu. Samosprávy dotčených obcí požadují, aby Český báňský úřad zrušil rozhodnutí o konzervačním režimu, protože pro jeho naplňování jsou nutné stavby, které nemají platné povolení k provozování. Obce dále usilují o to, aby báňský úřad nařídil společnosti OKD, aby na základě projektu "Likvidace hlavních důlních děl" z roku 2002 zasypala obě jámy dolu Frenštát. Značné kontroverze způsobují plány znovuotevření dolu a zahájení těžby uhlí, neboť ministr průmyslu Vladimír Tošovský v roce 2009 zařadil těžbu ložiska Frenštát do návrhu státní energetické koncepce. Proti tomu záměru se postavila zastupitelstva 36 obcí a měst z Frýdecko-Místecka, Novojičínska a Vsetínska. Podle Sdružení měst a obcí na ochranu beskydského regionu, které proti záměru těžby bojuje od roku 1997, je koncepce ministra Tošovského návratem k vizi komunistického režimu z 80. let 20, století. V květnu 2012 skupina aktivistů Greenpeace obsadilo dvě těžní věže dolu Frenštát na protest proti plánům firmy OKD na zahájení těžby uhlí v Beskydech. Na věžích rozvinuli obří transparenty "NECHCEME BÝT UHELNÝ SKANZEN" a "ZACHRAŇME ARKTIDU! NENIČME BESKYDY!".
(Zdroj: Wikipedie)
KONTAKTNÍ BODY
PREZENTACE
![]() |
![]() |
![]() |